Όροι Χρήσης

  1. ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΡΟΙ

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.e-zazoo.gr  (εφ’εξής “ZAZOO”). Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεπάγεται την αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

  1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΤΟΥ E-SHOP

Ο πωλητής του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ατομική επιχείρηση της Λεμονιάς Δημητριάδου  (ΑΡ.ΓΕΜΗ 032016657000) με το διακριτικό τίτλο «ΖΑΖΟΟ», που εδρεύει στην Καλλιθέα Χαλκιδικής (ΤΚ 63077), τηλ. + 2374025281, E-mail: [email protected].   

 

  1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
  2. Όταν πατήσετε το κουμπί «Αποστολή Παραγγελίας», αυτό σημαίνει ότι στέλνετε στην  ZAZOO μία πρόταση για αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι σας και συμφωνείτε με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων Αγορών.
  3. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από την ZAZOO. Αυτό όμως, δεν συνιστά αυτόματα αποδοχή της πρότασης σας για αγορά, η οποία θα γίνεται μόνο αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε , οπότε και θα σας αποσταλεί ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης αποδοχής της παραγγελίας σας. Δεν θα πρέπει να προβείτε σε πληρωμή της παραγγελίας, έως ότου λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης της αποδοχής της και υπολογισμού του ακριβούς κόστους παράδοσης. Η ZAZOO επιφυλάσσεται ρητά να αποδεχθεί την πρότασή σας ή όχι, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιλέξατε.
  4. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει την ZAZOO, αλλά εσάς.

 

  1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
  2. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω αλλαγής της αναγραφόμενης τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η ZAZOO θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την ισχύουσα τιμή ή τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση. Σε περίπτωση μη αποδοχής της, τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται, οπότε και θα ακολουθεί διαδικασία επιστροφής τους ανάλογη με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε.
  3. Η ZAZOO ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Η ZAZOO θα σας ενημερώσει σχετικά με τυχόν λάθη σε αναγραφόμενες τιμές προϊόντων που παραγγείλατε και την ισχύουσα τιμή. Τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται.

Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεστε εντός 3 έως 5 εργασίμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.

 

  1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΈΞΟΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
5.1 Η ZAZOO εξυπηρετεί παραγγελίες με τόπο παράδοσης εντός της εδαφικής περιφέρειας της ελληνικής επικράτειας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ ACS.

Τα έξοδα παράδοσης αναλύονται στον ακόλουθο πίνακα:

 

Τόπος παράδοσης

 

Χρέωση

(€ έως / kg)

Χρέωση

 

(επιπλέον kg)

Εντός Πόλης

€4.00 / 2 kg

€0.70 / 1 kg

Εντός Περιφέρειας

€4.50 / 2 kg

€0.80 / 1 kg

Χερσαίοι Προορισμοί

€4.50 / 2 kg

€0.80 / 1 kg

Νησιωτικοί Προορισμοί

€5.50 / 2 kg

€0.90 / 1 kg

Δυσπρόσιτες Περιοχές

€8.00 / 2 kg

€2.00 / 1 kg

 

 *Εντός Πόλης - Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας πόλης. Αποστολές εντός των νομών Αττικής (από Ν. Αττικής προς Ν. Αττικής) και Θεσσαλονίκης (από Ν. Θεσσαλονίκης προς Ν. Θεσσαλονίκης) θεωρούνται Εντός Πόλης με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές.

 *Εντός Περιφέρειας - Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας Περιφέρειας. Περιφέρεια ορίζεται το σύνολο των Νομών και πόλεων της Ελλάδας όπως αναλύονται στον παρακάτω πίνακα:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΝΟΜΟΙ

Κεντρική Ελλάδα

Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Καρδίτσας, Λάρισας, Τρικάλων, Φθιώτιδας, Φωκίδας, Μαγνησίας και οι νήσοι των Σποράδων.

Δυτική Ελλάδα

Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Πρέβεζας, Λευκάδας, Κέρκυρας και οι νήσοι των Παξών.

Βόρεια Ελλάδα

Γρεβενών, Δράμας, Έβρου, Ημαθίας, Καβάλας, Καστοριάς, Κιλκίς, Κοζάνης, Ξάνθης, Πέλλης, Πιερίας, Ροδόπης, Σερρών, Χαλκιδικής, Φλώρινας.

Πελοπόννησος

Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαΐας, Ζακύνθου, Ηλείας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας, Κεφαλονιάς και Ιθάκη.

Κρήτη

Ηρακλείου, Λασιθίου, Ρεθύμνου, Χανίων.

                *Χερσαίοι Προορισμοί – Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Χερσαίους Προορισμούς του δικτύου της ACS, , στην Ελλάδα, εκτός των νήσων.

            *Νησιωτικοί Προορισμοί – Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς τους Νησιωτικούς Προορισμούς του δικτύου της ACS, στην Ελλάδα (νησιά).

            *Δυσπρόσιτες ορίζονται οι περιοχές εκτός των ορίων των κυρίων πόλεων του δικτύου της ACS. Ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα (www.acscourier.gr) ή από τα κατά τόπους γραφεία της ACS. Αποστολές προς δυσπρόσιτες περιοχές έχουν οικονομική επιβάρυνση λόγω χιλιομετρικής απόστασης και της δυσκολίας πρόσβασης.

Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

 5.2         Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας που πρόκειται να παραδοθεί με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ, θα σας αποστέλλεται ο αριθμός αποστολής (tracking number) για να μπορείτε να παρακολουθείτε απευθείας την πορεία της μεταφοράς του δέματος σας μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας ταχυμεταφορών. Οι επιστροφές των προϊόντων που γίνονται με χρέωση δική μας, θα γίνονται αποδεκτές μόνο με τη συνεργαζόμενη εταιρεία.

5.3          Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται εντός των 3 επόμενων εργάσιμων ημερών. Ο χρόνος παράδοσης εναπόκειται αποκλειστικά στις εταιρίες ταχυμεταφορών, όμως ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)

5.4          Η αποστολή των παραγγελιών αφότου αυτές έχουν γίνει αποδεκτές, θα πραγματοποιείται, εφόσον είναι εφικτό, εντός 5 εργάσιμων ημερών, εκτός εάν ειδικές συνθήκες επηρεάζουν το φόρτο των εταιριών ταχυμεταφορών και επιφέρουν έκτακτες καθυστερήσεις.

5.5           Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών  ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο.

5.6          Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση της παραγγελίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημέρες, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας (απεργιών συγκοινωνιακών μέσων, κακοκαιριών, ή περιόδους μεγάλου φόρτου εργασιών των ταχυμεταφορών  κλπ).

 

  1. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
  •  Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή λογαριασμό paypal

 

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα VISA, MasterCard ή Maestro ή με χρήση του λογαριασμού σας Paypal. Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας ή Paypal γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας ή την online πλατφόρμα πληρωμών Paypal. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την ZAZOO, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Σημειώστε ότι ενδέχεται το ασφαλές σύστημα πληρωμών να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή μέσω 2 παραγόντων αυθεντικοποίησης, αποστέλλοντάς σας γραπτό μήνυμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα με μοναδικό κωδικό, με την προϋπόθεση  να διαθέτετε ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας έκδοσης της κάρτας σας.

 

  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Για την πληρωμή της παραγγελίας σας, μπορείτε να κάνετε την πληρωμή με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς που μπορείτε να βρείτε εδώ. Στην περίπτωση αυτή,  η αποστολή της παραγγελίας σας θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εμφάνιση της μεταφοράς στο λογαριασμό μας. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη. 

  • Με αντικαταβολή

 Μπορείτε να πληρώσετε το ποσό της παραγγελίας σας με αντικαταβολή σε μετρητά κατά την παράδοσή της από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή, θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον κόστος αντικαταβολής 1,5€.

 

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 Σε περίπτωση, που απαιτείται να γίνει επιστροφή χρημάτων (λόγω επιτρεπτής επιστροφής του προϊόντος), αυτή θα διενεργείται από την ZAZOO με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Όταν η πληρωμή από εσάς έχει γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό μας, ή με αντικαταβολή μετρητών, για την επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να μας δηλώσετε το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού σας, στον οποίο δικαιούχος είναι το πρόσωπο που υπέβαλε την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

  1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

8.1 Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ZAZOO ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ZAZOO καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ZAZOO αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 

8.2 Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Τα προϊόντα που απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν χρωματικά από την πραγματικότητα, (εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως των χαρακτηριστικών της φωτογράφησης, του φωτισμού κατά την φωτογράφηση, της ανάλυσης της οθόνης κλπ). Τέτοιες αποκλίσεις δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ελλείψεις συνομολογημένης ιδιότητας ή ως ελαττωματικότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον κατασκευαστή ή τη ΖΑΖΟΟ, ισχύουν τα ακόλουθα:

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών, στο κατάστημα της ZAZOO. Ο  πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ZAZOO και η ZAZOO βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος. Εφόσον διαπιστωθεί η ύπαρξη του ελαττώματος ή η έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας, η ZAZOO επιστρέφει στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής που αυτός κατέβαλε, υπό την προϋπόθεση ότι έχει χρησιμοποιήσει τη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών. 

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Άλλα δικαιώματα σας σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων:

  1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων ή των συμφωνημένων με τους παρόντες όρους χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παρακάτω περιγραφόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει όποιο επιθυμεί από τα δικαιώματά που του δίνει ο νόμος λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος (διόρθωση, αντικατάσταση, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση), και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη ZAZOO.
  2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
  3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η ZAZOO επι-φυλάσσεται ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως τέτοιου, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί με μη ελαττωματικό ή να διορθωθεί, εφόσον αυτό είναι εφικτό.
  4. Εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες, το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν παρέχεται εκ του νόμου.
  5. Εάν το ελάττωμα επιδέχεται διόρθωσης, ή αντικατάστασης ο πελάτης οφείλει να αποδεχθεί τη διόρθωση ή την αντικατάσταση, εκτός αν αυτή είναι ασύμφορη για τον πελάτη.
  6. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και η ZAZOO μετά τον παραπάνω έλεγχο διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττωματικότητας, ο πελάτης μπορεί να πληροφορείται σχετικά με την πορεία της αντικατάστασης ή της διόρθωσης.
  7. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

 Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, εφόσον ο πελάτης είχε προκαταβάλλει το ποσό της, η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ZAZOO. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ZAZOO θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ZAZOO πλέον. Η ZAZOO κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή μετρητών, θα πραγματοποιείται τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ZAZOO προς τον πελάτη, ο οποίος θα πρέπει να δηλώσει εγγράφως στη ΖΑΖΟΟ το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού του.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ZAZOO έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

8.3 Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες ξεκινούν από την παράδοση του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και την τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων. Εφόσον κατά την υποβολή της παραγγελίας σας ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου πώλησης (και όχι απόδειξη λιανικής), θα θεωρήσουμε ότι ενεργείτε στο πλαίσιο της επαγγελματικής σας δραστηριότητας, με συνέπεια να μη σας διατίθεται το δικαίωμα υπαναχώρησης και η λοιπές προβλέψεις περί προστασίας του καταναλωτή.

 Η υπαναχώρηση από πώληση που καταρτίστηκε με φυσικό πρόσωπο- καταναλωτή γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ZAZOO για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ZAZOO είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Μπορείτε να βρείτε το έντυπο υπαναχώρησης που πρέπει να συμπληρώσετε εδώ.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ZAZOO υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ZAZOO το τίμημα από την Τράπεζα, η ZAZOO θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ZAZOO κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή μετρητών η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στο λογαριασμό του πελάτη, τον οποίο θα πρέπει να συμπληρώσει στο έντυπο υπαναχώρησης.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η ZAZOO και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Η ΖΑΖΟΟ είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ZAZOO δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ZAZOO έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα μαγιό που για λόγους υγιεινής δεν επιτρέπεται να δοκιμάζονται.

 

8.4 Διαδικασία επιστροφής

  1. στο κατάστημα της ZAZOO

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

  1. μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

Συσκευάζετε το προϊόν, σε μια μεγαλύτερη συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του γραφείου της εταιρείας ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας και το αποστέλλετε στη διεύθυνση: Δημητριάδου Λεμονιά- Καλλιθέα ΙΔ Ε Δημητριάδου 0, Χαλκιδική, 630 77 (Tηλέφωνο: 2374 025281 E-mail: [email protected] ). Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

  1. Εφόσον επιστρέφετε μη ελαττωματικό προϊόν ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης σας ως καταναλωτή εντός 14 ημερών από την παραλαβή:

Θα πρέπει προ της επιστροφής, να συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης, υπόδειγμα του οποίου μπορείτε να βρείτε εδώ. Το έντυπο μπορείτε να το αποστείλετε είτε ταχυδρομικά, στη διεύθυνση Δημητριάδου Λεμονιά- Καλλιθέα ΙΔ Ε Δημητριάδου 0, Χαλκιδική, 630 77 (τηλέφωνο: 2374 025281) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο E-mail: [email protected] .

  1. ΈΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που σας αποστείλαμε και είναι ελαττωματικά ή εσφαλμένα, βαρύνουν εμάς, εφόσον τα επιστρέψετε με τη συνεργαζόμενη μαζί μας εταιρία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε.

Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων βαρύνουν εσάς .

Σε κάθε περίπτωση και για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται προ της αποστολής και πληρωμής και σας αποστέλλεται σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.

  1. ΈΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

     Κατά την παράδοση οφείλετε να ελέγχετε τα προϊόντα που παραλαμβάνετε, καθώς μετά από αυτήν φέρετε εσείς τον κίνδυνο της τυχαίας καταστροφής, χειροτέρευσης ή απώλειάς τους. Η υπογραφή σας στο έντυπο παραλαβής έχει τη σημασία ότι αναγνωρίζετε πως παραλάβατε ορθά τα προϊόντα της παραγγελίας σας και ότι αυτά δεν φέρουν ελάττωμα. 

  1. ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 15 ημερών μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η ZAZOO επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης, εφόσον έχει προκαταβάλει το ποσό της παραγγελίας του, θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής, το οποίο θα εξοφλείται από τη ZAZOO με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

Σε περίπτωση που δηλώσετε εκ νέου την επιθυμία παραλαβής των προϊόντων, τα έξοδα επαναποστολής τους θα βαρύνουν εσάς, ανεξαρτήτως του ύψους της παραγγελίας.

12. ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ

Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της ZAZOO μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.

13. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ - ΕΥΘΥΝΗ - ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Τα δικαιώματα των καταναλωτών από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του νόμου περί προστασίας των Καταναλωτών, αλλά και από κάθε άλλη σχετική διάταξη, ισχύουν όπως προβλέπουν οι παραπάνω νομικές διατάξεις. Η ευθύνη της ZAZOO για ελαττώματα ή ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων περιορίζεται σε διάστημα δύο μηνών από την παραλαβή των προϊόντων από τον πελάτη.

  • Αξιώσεις του πελάτη για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση κάθε είδους και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδίως, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
  • Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

 

14. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Σας ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας από την συναλλαγή μας, συλλέγονται τα προσωπικά σας δεδομένα που μας δίνετε και τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων, καθώς και για σκοπούς τήρησης των υποχρεώσεων που μας επιβάλλει ο νόμος  (πχ έκδοση νόμιμων παραστατικών, υποβολή φορολογικών δηλώσεων κλπ). Τα δεδομένα αυτά δεν θα διαβιβάζονται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη, εκτός των συνεργατών μας, οι υπηρεσίες των οποίων είναι απαραίτητες για την εκτέλεση της σύμβασης (πχ μεταφορείς, εταιρίες μηχανογραφικής υποστήριξης, φιλοξενίας της ιστοσελίδας μας κλπ). Όλοι οι συνεργάτες μας έχουν δεσμευτεί εγγράφως για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Τυχόν δεδομένα πελάτη που υπάρχουν σε επιστρεφόμενα προϊόντα, θα διαγραφούν από την ZAZOO και δεν θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας από εκείνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τα δικαιώματα σας σχετικά με αυτά, δείτε την πολιτική απορρήτου.

15. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
  • Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
  • Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της ZAZOO και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε επίσης, στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών δια-φορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τη-λ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τη-λ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
  • Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

16. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ

Η ZAZOO διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί / επικαιροποιεί επιμέρους τμήματα των παρόντων Όρων, χωρίς υποχρέωση σχετικής προηγούμενης ενημέρωσης σας. Παρακαλούμε να διαβάζετε πάντα τους όρους αυτούς, προτού πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή, ώστε να ενημερώνεστε για την τρέχουσα έκδοσή τους, σε περίπτωση που έχουν γίνει τυχόν τροποποιήσεις ή ενημερώσεις.

Τελευταία ενημέρωση των παρόντων όρων: Δεκέμβριος 2021

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ZAZOO

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
GR 200 110 811 000 0011 745 512 75

Δικαιούχος: Λεμονιά Δημητριάδου